Schoolvoorstellingen
Met een uitgebreid voorstellings- en educatief-aanbod hebben wij een bruisende scholenwerking.
Wens je graag een schoolvoorstelling bij te wonen met je klas? Maak hieronder je keuze en schrijf je in via het aanvraagformulier. Klik de gewenste leerjaarfilters onder de kalender aan om snel de voorstellingen te zien die voor jouw klas spelen.
Brusselse scholen krijgen voorrang, maar als er nog ruimte is, ontvangen wij ook graag scholen van elders.
EEN AANVRAAG IS GEEN DEFINITIEVE BESTELLING
Reservaties kunnen we pas bevestigen wanneer alle aanvragen verwerkt zijn. We streven hierbij naar een evenwichtige en eerlijke verdeling, rekening houdend met jouw voorkeuren
Dit vergt veel tijd, daarom ontvangen we je aanvraag graag vóór 1 juni 2023.
Afwijkingen in leerlingenaantallen kunnen bij de start van het schooljaar nog worden doorgegeven. Laat ons zo snel mogelijk weten mochten pedagogische studiedagen of facultatieve verlofdagen jouw aanvraag dwarsbomen.
EDUCATIEVE OMKADERING
Bij iedere schoolvoorstelling voorzien wij een educatieve omkadering; deze omkadering varieert al naargelang de leeftijd van de leerlingen en de inhoud van de voorstelling. Dit kan gaan van lesmateriaal tot een inleiding in de klas door één van onze docenten. Eén van onze STUDIO BRONKS-medewerkers neemt enkele weken voor de voorstellingsdatum contact op om praktische afspraken te maken.
TARIEVEN EN FACTURATIE
Kleuters en leerlingen van het lager en buitengewoononderwijs betalen €6.
Leerlingen van het secundair onderwijs betalen €9.
Studenten uit het volwassenonderwijs betalen €11.
Leerkrachten en begeleiders komen gratis.
De tarieven worden berekend op basis van het vooraf doorgegeven leerlingenaantal.
Wijzigingen in het leerlingenaantal moeten minstens een maand voor de voorstelling doorgegeven worden. Annulaties moeten minstens 2 maanden op voorhand doorgegeven worden. De school schrijft het bedrag over na ontvangst van factuur.
CONTACT
scholen(at)bronks.be of 02 21 999 21
Ontvang je graag ons drukwerk? Schrijf in via deze weg.